zaterdag 3 november 2007

nog steeds alive!


hey iedereen!


Even kort melden dat ik nog steeds NIET ben verpeuseld door een haai of een of ander dodelijk dier waarvan er hier zoveel zijn! Momenteel ben ik in Byron bay, surferstadje aan de east coast. ik blijf hier ongeveer voor een maand om te werken. Maandag ga op zoek naar job, maar da moet geen probleem zijn denk ik!


Ik heb hier wat problemen met het internet en mijn blog.. Ineens staat alles letterlijk in het chinees en aangezien ik chinees chinees voor mij is heb ik geen idee hoe ik dat spel hier moet veranderen. Dus voorlopig nog geen foto's en wilde verhalen van de voorbije dagen.


ik kan wel zeggen dat surfkamt de moeite was, maar chaotisch! EN ik kan mezelf al iets meer dan enkel een groentje noemen op men surfbord :) En jawel zelfs daar heb ik bewijs van!


Hopelijk kan ik morgen meer schrijven en alles regelen.


Nog steeds geweldig hier en bijna overweldigend!


hmmm, ok heb 1 foto erop kunnen zetten, puur op 'den tast' :) Zo hebben jullie een beetje een glimps van het australische nachtleven! Koddig e! mama en kindje buidelrat!

Dat was het voor nu! Het is trouwens echt superleuk om allemaal mailtjes van jullie te krijgen en dat jullie posten op mijn blog! Zo voel ik me toch nog een beetje bij jullie ;)

kissssss

3 opmerkingen:

Stephanie zei

Chinees of geen chinees, ge kunt uw vrienden hier in het kouwe Belgie toch wel een beetje op de hoogte houde?! ALSTUBLIEFT SEG!!! Maar ben fier op u surfbabe Dana! Show them what us belgian girls are made of ;-)

dikke kus

Anoniem zei

eej dana,
wa voor een zot leven hebt ge daar, we missen u! probeer ons niet te vergeten daar, je weet wel met al die afgelakte beach-boys. ier nog altij kut-weer.
kotfeesje was super, veel gelachen en gedronken, jammer da ge der ni waart.

kus
de echte mannen van deurne en randje borsbeek.

Anoniem zei

Mama met kleintje, zo schattig :-). Beeldje van het nachtleven daar? Gelukkig dat er een onderschrift onder stond héhé :-).
Surf/slaap/werk/nachtleven ze daar nog hé