maandag 5 november 2007

Foto's!

Om te beginnen maar een paar foto's met wat uitleg bij. Ik heb geprobeerd al mijn foto's op het internet te zetten (op photobucket) maar dat gaat mij een paar uur internettijd kosten... Misschien als ik hier op een dag plots heel rijk ben, kan ik dat doen :) maar het ziet er naar uit dat we een avondje fotokijken moeten inlassen als ik terug ben...


Ik met mijn surfbord op weg om wat 'moves' te placeren op het de 'waves'


Ik in actie :D ziet er klunzig uit e! Achja ik sta recht haha


Eerst het contrast tussem Chinese Garden en de stad (Sydney)

Ik in de Chinese Garden en nadien Marie en ik nog steeds in de Chinese Garden

De surfergirls van Mojo surfcamp bovenaan en onderaan ik en Cecilia (Zweden) volop aan het feesten!

Byron Bay waar ik nu verblijf!

Voila, nu ben ik het een beetje beu om achter de computer te zitten.. Op zoek naar werk nu!

Hopelijk zijn jullie nu een beetje tevreden om al wat foto's te zien :)


6 opmerkingen:

Anoniem zei

hey kindje,

alvast blij je een keer in volle actie te kunnen zien zo - en ook al een schoon kleurtje zie ik ...

dikke kus,

paps

sammeke zei

ey dana,
het is er precies wel heel tof he ;)
zo te zien al veel plezier gehad!
en vriendinnen enzo ...
en zo te zien is het er ook heel mooi!
ik wens je nog veel (werk)plezier
dikke kus van je nicht(je)
xxxxjes

Stephanie zei

Gij zijt de zaligheid zelve Dana!! Bangelijke fotoos! Ge ziet er goe uit op da board!!

Hier ga alles zijn gangetje.. Wa werken in Wapper en wa werken bij de mama, ik verdien mijn centjes dus wel. Ni veel, maar genoeg.

En de rest vertel ik wel in een mailtje ;-)

Dikke kus

Anoniem zei

Wazige foto's :-). Ben jij het? 'k Geloof er niks van! En die walvissen: zeg nie da 'k je nie heb gewaarschuwd héhé. Zwem of walvis ze, enneuh: hopelijk verdien je daar beter dat bij de Nick!

Hans Vermeeren zei

DAG DANA!

ik vind da jij vanaf eind januari heel hard meer naar't noorden moet gaan WANT dan is er 1 hans meer in Australie!!

maar meer informatie volgt, vermits ik eerst nog bij een kennis ga aklimatiseren (en hopen dat ik mijn 2 reisgenoten niet te snel beu ben :p )

tot binnen 20000km!

Hans

Anoniem zei

dana, wat een feest daar zeg. ik ben stik jaloers. zit ik hier in de kou zonder job weg te dromen en jij zit gewoon lekker daar. geniet ervan. tot in het antwerpse na alle avonturen.
x merel (rubbensinn)