zaterdag 10 november 2007

Werk en regen regen regen...


Allooo

Goed nieuws, heb werk! Niet in Byron bay, wat het plan was, maar in Bundaberg... 8uur boven brisbane, 11uur hier vandaan. Dus morgenvroeg vetrekken we (nog steeds Marie en ik) met de bus, richting queensland ommmmm fruit in te pakken! Jeeeeuj, geloof mij het is een sarcastische jeeeuj... Het is saai en hard werk (12uur per dag, 5 van de 7), maar het gaat mijn reis betalen richting Cairns. Dus drie weken doorbijten en dan terug feest. Misschien maar goed dat het ook afgelegen ligt, dan kan ik al geen geld spenderen aan uitgaan.

Voor de rest heb ik hier niet veel meegemaakt. Nog een paar keer uit geweest, gaan surfen en schuilen voor de regen. Serieus, het is hier net zoals thuis alleen warmer. Toch iets positief... Het is echt wel een heel saai stadje hier als het regent, aangezien alles zich zowat buiten afspeelt. Maar we hebben ons niet bepaald verveeld. Mensen leren kennen, weggaan, praten, etc.

Hmmm dat is het zowat wat betreft mijn spannende verhalen nu.. Echt veel weet ik nog niet over hoe het werk zal zijn, dat zal iets voor later zijn... Ik denk wel dat ik daar op het internet kan, hopelijk.

Heb marie haar camera even geleend om wat onderwaterfoto's (zij heeft een onderwatercamera en we hebben ons wat geamuseerd op een saai moment) op men blog te zetten... heel grappig :)





4 opmerkingen:

Anoniem zei

hey onderwaterkindje,

genoten van je foto's en goed dat je even een werkpauze inlast om financieel wat sterker te staan (bezorgde papa spreekt ... :-))

liefs, en denkt er aan : handschoenen dragen bij het fruit sorteren !

xx

paps

Anoniem zei

Ha die Dana,

geen fruit gaan plukken, maar fruit gaan inpakken ... op een bepaalde manier toch wel origineel :-D En het zal je inderdaad een appeltje voor de dorst opleveren. Of dit dan letterlijk of figuurlijk zal zijn laat ik in het midden :-D

Ik ben erg blij dat je het goed stelt ginder. En de regen ... tja die neem je er maar bij. Hier sneeuwt het zelfs al in de Ardennen, dus je bent zowieso beter af!! Ik ben gisteren 5 minuten te voet door de hagel gemoeten, leuk is anders...

Tot hoors!

Groetjes,
Frank

Anoniem zei

Héhé, ge hebt daar ne goeie fotograaf blijkbaar! Allé, de modellen zijn ook wel ok natuurlijk ;-). Voor fruit in te pakken moet je wel nie naar Australië gaan hé, als ge terug bent bezorg ik je wel eens een adresje om aardbeien in te pakken héhé. Is hard werk, dus die drie weken hopelijk rap voorbij! En dan rap-rap naar 't noorden, om te diepzeeduiken? Eerste wat ik er op internet over Cairns tegen kwam was: 'the area had previously been deemed by settlers as dangerous and uninhabitable'. Maar de foto's op internet beloven wel :-).
De groetjes daar nog,

Bart

Unknown zei

hey Dana
ziet er allemaal wel tof uit ,mooie foto's , zo op een surfplank..:-) mooi kleurtje
mmm..;fruit gaan inpakken, lijkt me nog niet zo erg.
nog veel plezier en vergeet niet je te amuseren he
vind het echt heel tof om zo via internet je avonturen mee te maken..
dikke kus ( tante) caroline xxxx