zondag 23 december 2007

HO HO HO


Oi mates!
Eerst en vooral ZAAAAAAAAAAAAALIG kerstfeest!!! Ziehier boven mijn kerstfoto op Manly beach! Toch wel een beetje vreemd om kerst te vieren midden in de zomer, maar het is best wel aangenaam :)
Dan nog goed nieuws (voor zij die het nog niet moesten weten)... Ik heb werk!!!! Jeeeeeej! Ik ben de nieuwe receptioniste van YHA central (jeugdherberg)! Echt een superleuke job, superleuke collega's waarvan ik er een paar al kende... Dus alles tip top in orde hier! Ik heb een contract van 6 maanden, dus zit veilig tot in juni. de bedoeling is dat ik af en toe eens een citytripje ga doen en natuurlijk in febr/maart ga rondtrekken met de papa! Alleen maar goed nieuws dus :)
Kerst is hier trouwens echt een groot feest altijd. we lopen hier constant met onze kerstmuts op en iedereen is aan het feesten! Kerstavond en kerstdag zullen dus de moeite zijn ;) Verder verslag daarover uiteraard na de feestdagen.
Heb gehoord dat het thuis goed aan het vriezen is... Mijn reactie daarop: HAHA, ik zit hier te bakken in de zon ;) Hehe. Maja ik mag niet te vroeg juigen, want de temperaturen hier in sydney verschillen van dag tot dag, soms tot 10 graden! Maar over het algemeen wel warm natuurlijk.
Tot hier toe nieuws uit aussiland!
X
Dikke kerstkussen!
En geniet van de feestdagen!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Moge je veel plezante pakskes krijgen en veel lol hebben !

happy XXX-mas,

paps

Anoniem zei

Zalig kerstfeest Dana'ke! En een gelukkig nieuwjaar, daar 'down under'.

x

Anoniem zei

Hopelijk was het uitpakken even plezant als hier ;-). Feest ze daar nog hé!!

Anoniem zei

hey Dana,

Have a very merry christmas and best wishes for 2008. veel plezier met je nieuwe job en amuseer je nog goed daar down under!

xxx Indira & Aïcha

Anoniem zei

Hey Dana van ons ook een heel zalig kerstfeest en een heel happy nieuwjaar, nu je werk en een woonst heb gevonden zal het allemaal wel in orde komen,veel plezier en geniet maar goed
dikke xxjes van ronny caroline,deborah, samantha en roel en dimitri xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anoniem zei

hey danake,

ik stuur u hier nog eens een berichtje om u een geweldige overgang van oud naar nieuw te wensen en een mooie start van 2008!
en wie had dat ooit gedacht, ons danake receptioniste. maar ge gaat da ongetwijfeld fantastisch doen.

soit, nog veel plezier daar
kevin (en ook wel een beetje nils)

p.s. wanneer ist uw housewarmingparty? hihihi

Anoniem zei

gelukkig nieuwjaar lieve schat

Anoniem zei

en een geluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkkig nieuwjaar!