donderdag 13 december 2007

FOTO'S

Hi everybody!

Goed nieuws, ik heb me eindelijk eens een paar uur achter de computer gewurmd en al een aantal foto's op het internet geplaceerd :) Om het mezelf wat gemakkelijker te maken heb ik ze allemaal op mijn space gezet... Voor zij die niet toegevoegd zijn op mijn msn of helemaal niet bekend zijn met het fenomeen, aanschouw hier de link:

http://dramaqueen4.spaces.live.com/

kijk en geniet! Heb ze er nog niet allemaal kunnen opzetten... Je kan wel begrijpen dat mijn klein camera'tje hier zware arbeid moet ondergaan en alles moet digitaliseren dat mijn pas kruist!

Dus hou het in het oog, hoewel ik iedereen wel zal verwittigen als ik er meer van dat moois heb opgezet :)

Voor de rest nog wat goed nieuws... Ik ben na kerst officieel een Sydniaan, want heb een appartementje gevonden 2km van het centrum van de stad! Ale ja, het is meer een kamer en een gedeeld appartement... very Friends ;) Ben echt superblij! Want in deze tijd van het jaar is het niet evident om iets deftigs te vinden in de stad... Marie huurt er ook een kamer en de eigenaar is -ondertussen al- een goede vriend van ons. Hij is iemand van de receptie in de hostel waar we nu logeren :) En zijn vriendinneke is ook echt superleuk!

Dus goede vooruitzichten! Wat werk betreft verloopt het niet zo snel als ik zou willen! Er is zeker werk voor mij in januari in the Belgian Beer Cafe, maar dat is -zoals ik al zei- niet snel gennoeg naar mijn 'goesting'. Ik kan heel misschien ook beginnen als receptioniste van de andere yha hier in de stad.. Die job zie ik nog meer zitten, aangezien dat goed betaald, gratis internet en heel de dag tussen collega-backpackers zitten! Dus fingers crossed!

Maar heb wel het gevoel dat het allemaal in orde komt!

u weest allemaal gegroet en nog een fijne dag verder, thank you and come again!

X

Ps: voor zij die de vuurwerkontploffing op het nieuws hebben gezien... Ik heb er niks van gemerkt hier, zelfs niet een pufje gehoord! :)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Goei initiatief :-)

Stephanie zei

bedankt voor de fotootjes kitkundje!!!
xxxxxxxx

Anoniem zei

Gij ziet kei-bruin! Bruiner dan ikke zelfs!!! grrr!! Wat een memomrabel moment in de geschiedenis !!!
Maar euh, ... schone foto's!! Miss you debby!